ПІДСУМКИ РОБОТИ
ДЕРЖСПОЖИВІНСПЕКЦІЇ
У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
за 10 місяців 2014 року
РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН
За 10 місяців 2014 року до Інспекції надійшло 1953 звернення споживачів.
В тому числі, Інспекцією одержано 1399 письмових звернень споживачів, з них 341 - під час проведення особистого прийому керівниками Інспекції та прийому в громадській приймальні Інспекції, 367 звернень громадян надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр», 187 - від «Контакт-центру «Гаряча лінія Голови Дніпропетровської облдержадміністрації».
За своїм характером основні вимоги споживачів в них розподілені так:
якість продовольчих товарів |
- |
66 |
( |
3,4% |
) |
якість непродовольчих товарів |
- |
642 |
( |
32,9% |
) |
неякісні платні послуги |
- |
964 |
( |
49,4% |
) |
з них житлово-комунальні |
- |
154 |
( |
16,0% |
) |
порушення вимог, встановлених правилами обслуговування населення |
- |
126 |
( |
6,5% |
) |
інші питання |
- |
155 |
( |
7,9% |
) |
Під час розгляду звернень споживачів спеціалістами Інспекції проведено 356 позапланових перевірок суб'єктів господарської діяльності, за результатами яких до адміністративної відповідальності притягнуто 81 особу, на яких накладено адміністративні штрафи на загальну суму 16,184 тис. грн., та до 55 суб'єктів господарської діяльності застосовано адміністративно-господарські санкції на загальну суму 566,382 тис. грн.
За результатами розгляду задоволені вимоги споживачів, викладені у 50,7 % з розглянутих письмових звернень. При активній участі Інспекції споживачам області повернуто 458,204 тис. грн. за придбані ними неякісні товари і послуги та проведенно обмін товарів на загальну суму 74,688 тис. грн.