П Л А Н
ДІЯЛЬНОСТІ   ДЕРЖСПОЖИВІНСПЕКЦІЇ  
У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НА 2014 РІК.

        І. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ ТА ЗАВДАННЯ ІНСПЕКЦІЇ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ  НА 2014 РІК
Основними пріоритетними напрямами роботи  та завданнями діяльності Держспоживінспекції у Дніпропетровській області на середньострокову перспективу визначено:

1. Підвищення рівня захисту прав споживачів шляхом:

- проведення перевірок з питань дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства України щодо захисту прав споживачів, реклами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров'я населення;

- припинення реалізації та виробництва продукції, що не відповідає вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів (у т.ч. неякісної, небезпечної, контрафактної та контрабандної продукції);

- всебічного, об'єктивного та неупередженого розгляду звернень громадян як споживачів;

- здійснення відбору зразків продукції та проведення незалежного їх випробування;

- моніторингу споживчого ринку регіону та інформування громадськості про його стан;

- взаємодії з органами місцевого самоврядування, місцевими органами влади, іншими контролюючими органами , у т.ч, правоохоронними;

- відстоювання прав споживачів в судах;

- підтримки та розвитку в регіоні громадського руху споживачів.

2. Підвищення    ефективності    здійснення    державного    ринкового
нагляду і контролю нехарчової продукції, шляхом:

- проведення перевірок характеристик продукції, у т.ч. з відбором зразків продукції та проведення їх експертизи (випробувань);

- вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів;

- інформування громадськості про продукцію, яка становить загрозу суспільним інтересам чи яка не відповідає встановленим вимогам;

- взаємодії з іншими органами ринкового нагляду, громадськими організаціями споживачів та об'єднаннями суб'єктів господарювання;

- моніторингу дій суб'єктів господарювання щодо вилучення з обігу та/або відкликання продукції;

- моніторингу причин і кількості звернень споживачів (користувачів) про захист їх права на безпечність продукції, причин і кількості нещасних випадків та випадків заподіяння шкоди здоров'ю людей внаслідок споживання продукції (користування нею);

- вжиття заходів щодо налагодження співпраці із суб'єктами господарювання стосовно запобігання чи зменшення ризиків, які становить продукція, надана цими суб'єктами господарювання на ринку;

- узагальнення результатів здійснення ринкового нагляду, аналізу причин виявлених порушень, розробки пропозицій щодо перегляду встановлених вимог.

3. Забезпечення ефективності функціонування Держспоживінспекції у Дніпропетровській області шляхом:

- організації роботи з планування діяльності Держспоживінспекції у Дніпропетровській області;

- удосконалення претензійної та правової роботи;

- ефективності використання бюджетних коштів;

- здійснення планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю;

- проведення ефективної кадрової політики, зокрема забезпечення підвищення професійного рівня державних службовців;

- вжиття заходів запобігання і протидії корупції;

- забезпечення права громадян на звернення.


II. ПЛАН ЗАХОДІВ У ВИЗНАЧЕНИХ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМАХ РОБОТИ  ТА ЗАВДАННЯХ

          Держспоживінспекцією у Дніпропетровській області (далі – Інспекцією) заплановано на 2014 рік виконання таких основних заходів у визначених пріоритетних напрямах роботи та завданнях:

№ п/п Найменування заходу Строк виконання Відповідальний виконавець Форма завершення заходу

1

2

3

4

5

Пріоритетний напрям роботи № 1
Підвищення рівня захисту прав споживачів.

1.1.

Проведення перевірок з питань дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства України щодо захисту прав споживачів, реклами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров'я населення.

1.1.1

Проведення, відповідно до погоджених планів, перевірок суб’єктів господарювання, діяльність яких віднесена до високого ступеню ризику.

протягом року

Бесєда М.В.,
Самарець О.І.,
Аносов В.М., Куманьов О.А.,
керівники регіональних підрозділів.

Отримання даних щодо стану дотримання законодавства про захист прав споживачів відповідно до тематики

1.1.2

Проведення тематичних перевірок суб'єктів господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав, підготовка та надсилання звітів про результати перевірок.

у визначені терміни

Бесєда М.В.,
Самарець О.І., Аносов В.М., Куманьов О.А.,

Узагальнення даних щодо стану споживчого ринку у Дніпропетровській області

1.1.3

Забезпечення виконання в межах компетенції окремих доручень з питань захисту прав споживачів, реклами та антитютюнового законодавства.

постійно

Бесєда М.В.,
Самарець О.І., Аносов В.М., Куманьов О.А.
керівники регіональних підрозділів

Отримання загальних даних щодо стану дотримання законодавства про захист прав споживачів

1.1.4

Вживати у порядку, визначеному Законом України "Про захист прав споживачів" та іншими законами України, заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні порушень вимог чинного законодавства.

постійно

Бесєда М.В.,
Самарець О.І.

Підвищення ефективності державного контролю

1.2.

Припинення реалізації та виробництва продукції, що не відповідає вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів (у т.ч. неякісної, небезпечної, контрафактної та контрабандної продукції).

1.2.1

Організація профілактичної роботи щодо недопущення надходження на споживчий ринок неякісних, фальсифікованих та небезпечних для життя і здоров’я людей товарів (робіт, послуг)

постійно

Бесєда М.В.,
керівники галузевих та регіональних підрозділів

Попередження фактів реалізації споживачам неякісної продукції

1.2.2

Підготовка позовів до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг

протягом року

Бесєда М.В.,
Лещенко В.О., керівники галузевих та регіональних підрозділів

Забезпечення вжиття заходів щодо припинення порушень прав споживачів

1.3.

Всебічний, об'єктивний та неупереджений розгляд звернень громадян як споживачів;

1.3.1

Вжиття    заходів    щодо    кваліфікованого,    неупередженого, об'єктивного    і    своєчасного    розгляду    звернень    громадян    з    метою оперативного вирішення порушених у них питань,   задоволення   законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому таких порушень, повною мірою реалізуючи при цьому   визначені   законодавством   повноваження.

протягом року

Бесєда М.В., Самарець О.І.,
Северин О.А., 
Лещенко В.О.,
керівники регіональних підрозділів

Забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення

1.3.2

Здійснення моніторингу причин і кількості  звернень споживачів, їх аналіз та висвітлення проблематики звернень споживачів у засобах масової інформації

щомісяця

Бесєда М.В., Куманьов О.А.

Підвищення  рівня обізнаності споживачів щодо своїх прав

1.3.3

Опрацювання звернень громадян, що надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» та від  «Контакт-центру «Гаряча лінія» Дмитра Колєснікова».

протягом року

Бесєда М.В., Куманьов О.А., Лещенко В.О.

Надання правової допомоги та консультування споживачів

1.3.4

Доведення до споживачів вимог чинного законодавства про захист прав споживачів та рекламу в цій сфері в засобах масової інформації, в тому числі на веб-сайті Держспоживінспекції у Дніпропетровській області

постійно

Бесєда М.В., Лещенко В.О., Куманьов О.А.

Підвищення рівня обізнаності споживачів щодо своїх прав

1.4.

Здійснення відбору зразків продукції та проведення незалежного їх випробування.

1.4.1

Здійснення заходів по підготовці та проведеню роботи по відбору зразків для проведення  незалежної експертизи  продукції,  в  першу  чергу спрямовуючи їх на дослідження соціально значущих товарів.

протягом року

Бесєда М.В.,
Самарець О.І.,
Хачхарджі І.В.

Отримання загальних даних щодо якості та безпеки товарів на споживчому ринку

1.4.2

Координація роботи регіональних підрозділів Інспекції з питань проведення відбору зразків продукції та їх експертизи.

протягом року

Бесєда М.В.,
Самарець О.І.,  керівники регіональних підрозділів

Забезпечення лабораторного дослідження продукції в регіонах області

1.5.

Моніторинг споживчого ринку регіону та інформування громадськості про його стан.

1.5.1

Аналіз інформації щодо стану споживчого ринку в Дніпропетровській області, підготовка щоденних, щомісячних та щоквартальних звітів щодо результатів роботи Інспекції по виконанню Плану діяльності та Плану перевірок.

постійно

Бесєда М.В.,
Самарець О.І., Северин О.А., Куманьов О.А.

Підвищення ефективності контролю за якістю продукції

1.5.2

Ведення реєстру продавців, що систематично порушують права споживачів

постійно

Бесєда М.В.,
Самарець О.І., Куманьов О.А.

Забезпечення проведення заходів щодо попередження порушень прав споживачів та інформування громадськості.

1.5.3

Висвітлення діяльності Інспекції у засобах масової інформації, зокрема, на офіційному веб-сайті Держспоживінспекції України

щоденно

Бесєда М.В.,
Северин О.А.,
Куманьов О.А.,   керівники структурних підрозділів.

Розміщення у ЗМІ інформації про результати діяльності Держспоживінспекції у Дніпропетровській області

1.6.

Взаємодія з органами місцевого самоврядування, місцевими органами влади, іншими контролюючими органами , у т.ч, правоохоронними.

1.6.1

Сприяння створенню підрозділів (призначенню спеціалістів) з питань захисту прав споживачів у містах та районах області, підписання меморандумів про співрацю Держспоживінспекції у Дніпропетровській області з райдержадміністраціями та органами місцевого самоврядування.

протягом року

Бесєда М.В., Куманьов О.А.  

Удосконалення системи захисту прав споживачів у області

1.6.2

Проведення аналізу роботи у сфері захисту прав споживачів органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, розробка рекомендацій щодо її вдосконалення, надання методичної та практичної допомоги

постійно

Бесєда М.В.,
Куманьов О.А.

Покращення стану роботи по захисту прав споживачів

1.6.3

Підготовка та підписання спільних рішень
керівників правоохоронних та відповідних органів державного нагляду (контролю)про проведення комплексних  перевірок.

протягом року

Бесєда М.В.,
Самарець О.І.,
Северин О.А.,
Куманьов О.А.

Посилення стану роботи по захисту прав споживачів

1.7.

Відстоювання прав споживачів в судах.

1.7.1

Надання громадянам допомоги в підготовці позовів до суду щодо захисту прав споживачів.

протягом року

Бесєда М.В., Лещенко В.О.

Забезпечення представлення інтересів споживачів в судах

1.7.2

Участь представників Інспекції в цивільному провадженні з питань захисту прав споживачів в якості третьої особи.

протягом року

Бесєда М.В., Лещенко В.О.

Забезпечення представлення інтересів споживачів в судах

1.8.

Підтримка та розвиток в регіоні громадського руху споживачів.

1.8.1

Підтримання громадського руху у сфері захисту прав споживачів, зокрема сприяння створенню громадських організацій споживачів.

постійно

Бесєда М.В., Самарець О.І.,
Северин О.А., Куманьов О.А.

Розвиток громадського руху у сфері захисту прав споживачів

1.8.2

Налагодження співпраці з громадськими організаціями та їх об'єднаннями

протягом року

Бесєда М.В., Самарець О.І.,
Северин О.А., Куманьов О.А.

Реалізація положень підписаних Меморандумів та підписання нових документів про співпрацю

1.8.3

Проведення заходів з відзначення в Дніпропетровській області Всесвітнього дня прав споживача

15 березня 2014 року

Бесєда М.В.,
Северин О.А., Куманьов О.А., керівники структурних підрозділів

Популяризація прав споживачів

Пріоритетний напрям роботи № 2
Підвищення    ефективності    здійснення    державного    ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції

2.1.

Проведення перевірок характеристик продукції, у т.ч. з відбором зразків продукції та проведення їх експертизи (випробувань).

2.1.1

Проводити перевірки характеристик продукції, в тому числі відбирати зразки продукції та забезпечувати проведення їх експертизи (випробування).

протягом року

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Зменшення кількості небезпечної продукції на споживчому ринку Дніпропетровської області.

2.1.2

Вжиття у порядку, визначеному Законом України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" та іншими законами України, заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні порушень вимог цього Закону

постійно

Бесєда М.В.

Підвищення ефективності державного контролю

2.2.

Вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів.

2.2.1

Прийняття у випадках та порядку, визначених Законом України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", рішень про:
вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів

протягом року

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Підвищення ефективності діяльності із здійснення ринкового нагляду

2.2.2

Забезпечення контролю стану  виконання суб’єктами господарювання рішень Інспекції про вжиття обмежувальних (корегувальних)заходів.

постійно

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Підвищення ефективності діяльності із здійснення ринкового нагляду

2.3.

Інформування громадськості про продукцію, яка становить загрозу суспільним інтересам чи яка не відповідає встановленим вимогам.

2.3.1

Узагальнення результатів перевірок характеристик продукції, яка становить серйозний ризик або є небезпечною 

щотижня

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Аналіз результатів здійснення ринкового нагляду

2.3.2

Висвітлення в регіональних засобах масової інформації та на офіційних сайтах відомостей про результати перевірок характеристик продукції та про продукцію, яка становить серйозний ризик або є небезпечною 

щотижня

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Інформування громадськості про результати здійснення ринкового нагляду

2.4.

Взаємодія з іншими органами ринкового нагляду, громадськими організаціями споживачів та об'єднаннями суб'єктів господарювання.

2.4.1

Проведення  спільних заходів  з митними органами та іншими органами в сфері ринкового нагляду стосовно недопущення в обіг на ринок Дніпропетровської області продукції, яка є небезпечною

протягом року

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Вжиття заходів щодо ефективного виконання функцій державного ринкового нагляду.

2.4.2

Участь у робочих групах, засіданнях, координаційних радах,  з питань здійснення державного ринкового нагляду

протягом року

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Обговорення нормативно-правових актів, що регулюють сферу державного ринкового нагляду, та змін до них.

2.5.

Моніторинг дій суб'єктів господарювання щодо вилучення з обігу та/або відкликання продукції.

2.5.1

Здійснення моніторингу дій суб’єктів господарювання щодо вилучення з обігу та/або відкликання продукції, щодо якої прийнято рішення про вилучення з обігу та/або відкликання

постійно

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Забезпечення ефективного виконання функцій державного ринкового нагляду.

2.5.2

Узагальнення результатів дій суб’єктів господарювання щодо вилучення з обігу та/або відкликання продукції та підготовка пропозиції щодо перегляду встановлених вимог, якщо вони не забезпечують належного рівня захисту суспільних інтересів.

щокварталу

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Забезпечення ефективного виконання функцій державного ринкового нагляду.

2.6.

Моніторинг причин і кількості звернень споживачів (користувачів) про захист їх права на безпечність продукції, причин і кількості нещасних випадків та випадків заподіяння шкоди здоров'ю людей внаслідок споживання продукції (користування нею).

2.6.1

Моніторинг причин і кількості звернень споживачів (користувачів) про захист їх права на безпечність продукції.

протягом року

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Підготовка пропозицій щодо вжиття відповідних заходів

2.6.2

Здійснення моніторингу нещасних випадків та випадків заподіяння шкоди здоров’ю людей внаслідок споживання (користування) нехарчової продукції

протягом року

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Підготовка пропозицій щодо вжиття відповідних заходів

2.7.

Вжиття заходів щодо налагодження співпраці із суб'єктами господарювання стосовно запобігання чи зменшення ризиків, які становить продукція, надана цими суб'єктами господарювання на ринку.

2.7.1 Опрацювання  відомостей,  включених  до  системи оперативного взаємного сповіщення про продукцію, що становить серйозний ризик, та  оприлюднення необхідних матеріалів в засобах масової інформації. постійно Бесєда М.В.,
Северин О.А.
Запобігання потраплянню на ринок непродовольчих товарів небезпечної продукції

2.7.2

Надання методично-консультативної допомоги суб’єктам господарювання з питань, які стосуються правових відносин на ринку непродовольчих товарів.

постійно

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Запобігання потраплянню на ринок непродовольчих товарів небезпечної продукції

2.8.

Узагальнення результатів здійснення ринкового нагляду, аналізу причин виявлених порушень, розробки пропозицій щодо перегляду встановлених вимог.

2.8.1

Аналіз результатів роботи з питання здійснення державного ринкового нагляду, підготовка відповідних звітів Держспоживінспекції України

щомісяця

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Вивчення ситуації на ринку непродовольчих товарів та причин виникнення порушень вимог нормативно-правових актів.

2.8.2

Підготовка пропозицій щодо необхідності внесення змін до  чинних нормативно-правових актів

протягом року

Бесєда М.В.,
Северин О.А.

Вдосконалення законодавства в сфері ринкового нагляду непродовольчих товарів.

Пріоритетний напрям роботи № 3
Забезпечення ефективності функціонування Держспоживінспекції у Дніпропетровській області

3.1.

Організації роботи з планування діяльності Держспоживінспекції у Дніпропетровській області.

3.1.1

Підготовка відповідно до пріоритетних напрямків, визначених Держспоживінспекцією України, узгодження з Головою Дніпропетровської облдержадміністрації та подання на затвердження Голові Держспоживінспекції України Планів діяльності Інспекції з питань захисту прав споживачів у Дніпропетровській області на відповідний квартал 2014 року та на 2015 рік.

до 20 числа останнього місяця кварталу

Бесєда М.В.,
Самарець О.І.,
Северин О.А., Куманьов О.А.

Забезпеяення планування діяльності Інспекції

3.1.2

Підготовка  відповідно до тематичних завдань Держспоживінспекції України та подання на затвердження Голові Держспоживінспекції України Планів проведення перевірок суб'єктів господарської діяльності щодо дотримання законодавства про захист прав споживачів та перевірок з ринкового нагляду на відповідний квартал 2014 року.

до 20 числа останнього місяця кварталу

Бесєда М.В.,
Самарець О.І.,
Северин О.А., Куманьов О.А.,
керівники  галузевих та регіональних підрозділів

Забезпечення планування перевірок Інспекції

3.1.3

Підготовка Планів щодо взаємодії Інспекції із засобами масової інформації та зв’язків з громадськістю на відповідний місяць 2014 року..

до 15 числа місяця, який передує плановому

Бесєда М.В., Северин О.А.,
Куманьов О.А.,
керівники галузевих та регіональних підрозділів

Забезпечення планування роботи

3.2.

Удосконалення претензійної та правової роботи.

3.2.1

Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативно-правових актів в Держспоживінспекції у Дніпропетровській області

щоденно

Бесєда М.В., Лещенко В.О., керівники структурних підрозділів

Здійснення перевірки відповідності законодавству проектів наказів та інших актів, що подаються на підпис начальнику Держспоживінспекції у Дніпропетровській області, погодження (візування) їх.

3.2.2

Моніторинг змін законодавства у сфері захисту прав споживачів, ринкового нагляду, реклами та антитютюнового законодавства..

протягом року

Бесєда М.В., Северин О.А.,
Самарець О.І., Лещенко В.О.

Інформування структурних підрозділів

3.2.3

Підготовка матеріалів та забезпечення роботи з органами державної виконавчої служби по стягненню адміністративних штрафів та стягнень, передбачених статтею 23 Закону України "Про захист прав споживачів"

протягом року

Бесєда М.В., Лещенко В.О., керівники галузевих та регіональних підрозділів

Забезпечення примусового стягнення накладених Інспекцією штрафів та санкцій

3.2.4

Підготовка та подання до суду позовів Держспоживінспекції у Дніпропетровській області по стягненню штрафів та санкцій за порушення  законодавства у сфері  ринкового нагляду, про рекламу та антитютюнового законодавства.

протягом року

Бесєда М.В., Лещенко В.О., керівники галузевих та регіональних підрозділів

Забезпечення примусового стягнення накладених Інспекцією штрафів та санкцій

3.2.5

Розгляд, підготовка та подання до суду матеріалів стосовно позовів до Держспоживінспекції у Дніпропетровській області про скасування постанов про накладення штрафів. Представлення інтересів Держспоживінспекції у Дніпропетровській області в судах.

протягом року

Бесєда М.В., Лещенко В.О., керівники галузевих та регіональних підрозділів

Обгрунтування правильності застосування Інспекцією її повноважень та забезпечення представлення інтересів Держспоживінспекції у Дніпропетровській області в судах

3.3.

Ефективності використання бюджетних коштів.

3.3.1

3абезпечення контролю за збереженням державного майна та за використанням коштів бюджетного фінансування Держспоживінспекції у Дніпропетровській області.

постійно

Бесєда М.В.,
Барановська О.О.

Ефективне використання коштів

3.3.2

Забезпечення котролю за використанням коштів, передбачених бюджетними програмами, відповідальним виконавцем яких є Держспоживінспекція України.

постійно

Бесєда М.В.,
Барановська О.О.

Ефективне використання коштів

3.4.

Здійснення планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю.

3.4.1

Підготовка необхідних змін до кошторисів та планів асигнувань Інспекції на 2014 рік

постійно

Бесєда М.В.,
сектор бухгалтерського обліку

Кошториси, плани асигнувань

3.4.2

Організація та здійснення внутрішнього фінансового аудиту.

постійно

Бесєда М.В.,
сектор бухгалтерського обліку

Кошториси, плани асигнувань

3.5.

Проведення ефективної кадрової політики, зокрема забезпечення підвищення професійного рівня державних службовців.

3.5.1

Здійснення заходів по заміщенню вакантних посад державних службовців в Держспоживінспекції у Дніпропетровській області

при необхідності

Бесєда М.В., Гришина Ю.О., Григор’єв В.Є.

Підбір кваліфікованих кадрів на посади державних службовців

3.5.2

Проводення роботи щодо підвищення кваліфікації державних службовців Держспоживінспекції у Дніпропетровській області за відповідними програмами.

протягом року

Бесєда М.В., Гришина Ю.О.

Підвищення кваліфікації кадрів

3.5.3

Формування кадрового резерву Держспоживінспекції у Дніпропетровській області

до 01 лютого 2014 року

Бесєда М.В., Гришина Ю.О.

Підбір кваліфікованих кадрів на посади державних службовців

3.5.4

Забезпечення своєчасного подання працівниками Держспоживінспекції у Дніпропетровській області декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2013 рік.

до 15 квітня 2014 року

Бесєда М.В., Гришина Ю.О.

Додержання вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції

3.5.5

Організація роботи з персоналом (апаратні та тематичні наради, внутрішне навчання тощо)

протягом року

Бесєда М.В., Гришина Ю.О.

Підвищення кваліфікації кадрів

3.6.

Вжиття заходів запобігання і протидії корупції.

3.6.1

Здійснення контролю  за дотриманням державними службовцями Держспоживінспекції у Дніпропетровській області антикорупційного законодавства, у т.ч. заходів щодо виявлення та урегулювання конфлікту інтересів серед працівників

протягом року

Бесєда М.В., Григор’єв В.Є.

Вжиття відповідних заходів, у разі виявлення фактів порушення законодавства

3.6.2

Внесення необхідні коректив в організацію роботи Інспекції та вжиття заходів щодо усунення недоліків, виявлених органами прокуратури, СБУ, МВС, іншими контролюючими органами щодо забезпечення виконання вимог чинного законодавства

протягом року

Бесєда М.В., Григор’єв В.Є.

Вжиття відповідних заходів, у разі виявлення фактів порушення законодавства

3.6.3

Забезпечення  нерозголошення службової інформації з грифом «Для службового користування» та конфіденційної інформації, одержаної в результаті діяльності Інспекцією

постійно

Бесєда М.В.,
службові особи

Недопущення порушень чинного законодавства

3.7.

Забезпечення права громадян на звернення.

3.7.1

Проведення роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом

постійно

Бесєда М.В., Самарець О.І., Куманьов О.А., Лещенко В.О.

Надання правової допомоги споживачам

3.7.2

Проведення особистого прийому громадян керівниками Інспекції, зокрема першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України

згідно з графіком прийому

Бесєда М.В.,
Самарець О.І. Северин О.А.,

Забезпечення особистого прийому громадян

3.7.3

Проведення спільно с керівниками райдержадміністрацій та органів місцевого самоврядування виїздного прийому громадян в регіонах Дніпропетровської області

згідно з графіком прийому

Бесєда М.В.,
Самарець О.І. Северин О.А.,

Забезпечення особистого прийому громадян

3.7.4

Забезпечення роботи громадських приймалень в Інспекції та регіональних підрозділах

щоденно

Бесєда М.В.,
Самарець О.І.
Северин О.А.,
Куманьов О.А., Лещенко В.О., керівники регіональних підрозділів.

Проведення прийому і консультування громадян

3.7.5

Забезпечення роботи «гарячої телефонної лінії» Інспекції для споживачів

щоденно

Бесєда М.В., Куманьов О.А., Лещенко В.О.

Надання правової допомоги споживачам