П Л А Н
ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖСПОЖИВІНСПЕКЦІЇ
У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НА 2014 РІК.
І. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ ТА ЗАВДАННЯ ІНСПЕКЦІЇ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НА 2014 РІК
Основними пріоритетними напрямами роботи та завданнями діяльності Держспоживінспекції у Дніпропетровській області на середньострокову перспективу визначено:
1. Підвищення рівня захисту прав споживачів шляхом: |
- проведення перевірок з питань дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства України щодо захисту прав споживачів, реклами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров'я населення; |
- припинення реалізації та виробництва продукції, що не відповідає вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів (у т.ч. неякісної, небезпечної, контрафактної та контрабандної продукції); |
- всебічного, об'єктивного та неупередженого розгляду звернень громадян як споживачів; |
- здійснення відбору зразків продукції та проведення незалежного їх випробування; |
- моніторингу споживчого ринку регіону та інформування громадськості про його стан; |
- взаємодії з органами місцевого самоврядування, місцевими органами влади, іншими контролюючими органами , у т.ч, правоохоронними; |
- відстоювання прав споживачів в судах; |
- підтримки та розвитку в регіоні громадського руху споживачів. |
2. Підвищення ефективності здійснення державного ринкового |
- проведення перевірок характеристик продукції, у т.ч. з відбором зразків продукції та проведення їх експертизи (випробувань); |
- вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів; |
- інформування громадськості про продукцію, яка становить загрозу суспільним інтересам чи яка не відповідає встановленим вимогам; |
- взаємодії з іншими органами ринкового нагляду, громадськими організаціями споживачів та об'єднаннями суб'єктів господарювання; |
- моніторингу дій суб'єктів господарювання щодо вилучення з обігу та/або відкликання продукції; |
- моніторингу причин і кількості звернень споживачів (користувачів) про захист їх права на безпечність продукції, причин і кількості нещасних випадків та випадків заподіяння шкоди здоров'ю людей внаслідок споживання продукції (користування нею); |
- вжиття заходів щодо налагодження співпраці із суб'єктами господарювання стосовно запобігання чи зменшення ризиків, які становить продукція, надана цими суб'єктами господарювання на ринку; |
- узагальнення результатів здійснення ринкового нагляду, аналізу причин виявлених порушень, розробки пропозицій щодо перегляду встановлених вимог. |
3. Забезпечення ефективності функціонування Держспоживінспекції у Дніпропетровській області шляхом: |
- організації роботи з планування діяльності Держспоживінспекції у Дніпропетровській області; |
- удосконалення претензійної та правової роботи; |
- ефективності використання бюджетних коштів; |
- здійснення планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю; |
- проведення ефективної кадрової політики, зокрема забезпечення підвищення професійного рівня державних службовців; |
- вжиття заходів запобігання і протидії корупції; |
- забезпечення права громадян на звернення. |
II. ПЛАН ЗАХОДІВ У ВИЗНАЧЕНИХ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМАХ РОБОТИ ТА ЗАВДАННЯХ
Держспоживінспекцією у Дніпропетровській області (далі – Інспекцією) заплановано на 2014 рік виконання таких основних заходів у визначених пріоритетних напрямах роботи та завданнях:
№ п/п | Найменування заходу | Строк виконання | Відповідальний виконавець | Форма завершення заходу |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Пріоритетний напрям роботи № 1 |
||||
1.1. |
Проведення перевірок з питань дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства України щодо захисту прав споживачів, реклами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров'я населення. |
|||
1.1.1 |
Проведення, відповідно до погоджених планів, перевірок суб’єктів господарювання, діяльність яких віднесена до високого ступеню ризику. |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Отримання даних щодо стану дотримання законодавства про захист прав споживачів відповідно до тематики |
1.1.2 |
Проведення тематичних перевірок суб'єктів господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав, підготовка та надсилання звітів про результати перевірок. |
у визначені терміни |
Бесєда М.В., |
Узагальнення даних щодо стану споживчого ринку у Дніпропетровській області |
1.1.3 |
Забезпечення виконання в межах компетенції окремих доручень з питань захисту прав споживачів, реклами та антитютюнового законодавства. |
постійно |
Бесєда М.В., |
Отримання загальних даних щодо стану дотримання законодавства про захист прав споживачів |
1.1.4 |
Вживати у порядку, визначеному Законом України "Про захист прав споживачів" та іншими законами України, заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні порушень вимог чинного законодавства. |
постійно |
Бесєда М.В., |
Підвищення ефективності державного контролю |
1.2. |
Припинення реалізації та виробництва продукції, що не відповідає вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів (у т.ч. неякісної, небезпечної, контрафактної та контрабандної продукції). |
|||
1.2.1 |
Організація профілактичної роботи щодо недопущення надходження на споживчий ринок неякісних, фальсифікованих та небезпечних для життя і здоров’я людей товарів (робіт, послуг) |
постійно |
Бесєда М.В., |
Попередження фактів реалізації споживачам неякісної продукції |
1.2.2 |
Підготовка позовів до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Забезпечення вжиття заходів щодо припинення порушень прав споживачів |
1.3. |
Всебічний, об'єктивний та неупереджений розгляд звернень громадян як споживачів; |
|||
1.3.1 |
Вжиття заходів щодо кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому таких порушень, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. |
протягом року |
Бесєда М.В., Самарець О.І., |
Забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення |
1.3.2 |
Здійснення моніторингу причин і кількості звернень споживачів, їх аналіз та висвітлення проблематики звернень споживачів у засобах масової інформації |
щомісяця |
Бесєда М.В., Куманьов О.А. |
Підвищення рівня обізнаності споживачів щодо своїх прав |
1.3.3 |
Опрацювання звернень громадян, що надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» та від «Контакт-центру «Гаряча лінія» Дмитра Колєснікова». |
протягом року |
Бесєда М.В., Куманьов О.А., Лещенко В.О. |
Надання правової допомоги та консультування споживачів |
1.3.4 |
Доведення до споживачів вимог чинного законодавства про захист прав споживачів та рекламу в цій сфері в засобах масової інформації, в тому числі на веб-сайті Держспоживінспекції у Дніпропетровській області |
постійно |
Бесєда М.В., Лещенко В.О., Куманьов О.А. |
Підвищення рівня обізнаності споживачів щодо своїх прав |
1.4. |
Здійснення відбору зразків продукції та проведення незалежного їх випробування. |
|||
1.4.1 |
Здійснення заходів по підготовці та проведеню роботи по відбору зразків для проведення незалежної експертизи продукції, в першу чергу спрямовуючи їх на дослідження соціально значущих товарів. |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Отримання загальних даних щодо якості та безпеки товарів на споживчому ринку |
1.4.2 |
Координація роботи регіональних підрозділів Інспекції з питань проведення відбору зразків продукції та їх експертизи. |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Забезпечення лабораторного дослідження продукції в регіонах області |
1.5. |
Моніторинг споживчого ринку регіону та інформування громадськості про його стан. |
|||
1.5.1 |
Аналіз інформації щодо стану споживчого ринку в Дніпропетровській області, підготовка щоденних, щомісячних та щоквартальних звітів щодо результатів роботи Інспекції по виконанню Плану діяльності та Плану перевірок. |
постійно |
Бесєда М.В., |
Підвищення ефективності контролю за якістю продукції |
1.5.2 |
Ведення реєстру продавців, що систематично порушують права споживачів |
постійно |
Бесєда М.В., |
Забезпечення проведення заходів щодо попередження порушень прав споживачів та інформування громадськості. |
1.5.3 |
Висвітлення діяльності Інспекції у засобах масової інформації, зокрема, на офіційному веб-сайті Держспоживінспекції України |
щоденно |
Бесєда М.В., |
Розміщення у ЗМІ інформації про результати діяльності Держспоживінспекції у Дніпропетровській області |
1.6. |
Взаємодія з органами місцевого самоврядування, місцевими органами влади, іншими контролюючими органами , у т.ч, правоохоронними. |
|||
1.6.1 |
Сприяння створенню підрозділів (призначенню спеціалістів) з питань захисту прав споживачів у містах та районах області, підписання меморандумів про співрацю Держспоживінспекції у Дніпропетровській області з райдержадміністраціями та органами місцевого самоврядування. |
протягом року |
Бесєда М.В., Куманьов О.А. |
Удосконалення системи захисту прав споживачів у області |
1.6.2 |
Проведення аналізу роботи у сфері захисту прав споживачів органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, розробка рекомендацій щодо її вдосконалення, надання методичної та практичної допомоги |
постійно |
Бесєда М.В., |
Покращення стану роботи по захисту прав споживачів |
1.6.3 |
Підготовка та підписання спільних рішень |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Посилення стану роботи по захисту прав споживачів |
1.7. |
Відстоювання прав споживачів в судах. |
|||
1.7.1 |
Надання громадянам допомоги в підготовці позовів до суду щодо захисту прав споживачів. |
протягом року |
Бесєда М.В., Лещенко В.О. |
Забезпечення представлення інтересів споживачів в судах |
1.7.2 |
Участь представників Інспекції в цивільному провадженні з питань захисту прав споживачів в якості третьої особи. |
протягом року |
Бесєда М.В., Лещенко В.О. |
Забезпечення представлення інтересів споживачів в судах |
1.8. |
Підтримка та розвиток в регіоні громадського руху споживачів. |
|||
1.8.1 |
Підтримання громадського руху у сфері захисту прав споживачів, зокрема сприяння створенню громадських організацій споживачів. |
постійно |
Бесєда М.В., Самарець О.І., |
Розвиток громадського руху у сфері захисту прав споживачів |
1.8.2 |
Налагодження співпраці з громадськими організаціями та їх об'єднаннями |
протягом року |
Бесєда М.В., Самарець О.І., |
Реалізація положень підписаних Меморандумів та підписання нових документів про співпрацю |
1.8.3 |
Проведення заходів з відзначення в Дніпропетровській області Всесвітнього дня прав споживача |
15 березня 2014 року |
Бесєда М.В., |
Популяризація прав споживачів |
Пріоритетний напрям роботи № 2 |
||||
2.1. |
Проведення перевірок характеристик продукції, у т.ч. з відбором зразків продукції та проведення їх експертизи (випробувань). |
|||
2.1.1 |
Проводити перевірки характеристик продукції, в тому числі відбирати зразки продукції та забезпечувати проведення їх експертизи (випробування). |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Зменшення кількості небезпечної продукції на споживчому ринку Дніпропетровської області. |
2.1.2 |
Вжиття у порядку, визначеному Законом України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" та іншими законами України, заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні порушень вимог цього Закону |
постійно |
Бесєда М.В. |
Підвищення ефективності державного контролю |
2.2. |
Вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів. |
|||
2.2.1 |
Прийняття у випадках та порядку, визначених Законом України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", рішень про: |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Підвищення ефективності діяльності із здійснення ринкового нагляду |
2.2.2 |
Забезпечення контролю стану виконання суб’єктами господарювання рішень Інспекції про вжиття обмежувальних (корегувальних)заходів. |
постійно |
Бесєда М.В., |
Підвищення ефективності діяльності із здійснення ринкового нагляду |
2.3. |
Інформування громадськості про продукцію, яка становить загрозу суспільним інтересам чи яка не відповідає встановленим вимогам. |
|||
2.3.1 |
Узагальнення результатів перевірок характеристик продукції, яка становить серйозний ризик або є небезпечною |
щотижня |
Бесєда М.В., |
Аналіз результатів здійснення ринкового нагляду |
2.3.2 |
Висвітлення в регіональних засобах масової інформації та на офіційних сайтах відомостей про результати перевірок характеристик продукції та про продукцію, яка становить серйозний ризик або є небезпечною |
щотижня |
Бесєда М.В., |
Інформування громадськості про результати здійснення ринкового нагляду |
2.4. |
Взаємодія з іншими органами ринкового нагляду, громадськими організаціями споживачів та об'єднаннями суб'єктів господарювання. |
|||
2.4.1 |
Проведення спільних заходів з митними органами та іншими органами в сфері ринкового нагляду стосовно недопущення в обіг на ринок Дніпропетровської області продукції, яка є небезпечною |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Вжиття заходів щодо ефективного виконання функцій державного ринкового нагляду. |
2.4.2 |
Участь у робочих групах, засіданнях, координаційних радах, з питань здійснення державного ринкового нагляду |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Обговорення нормативно-правових актів, що регулюють сферу державного ринкового нагляду, та змін до них. |
2.5. |
Моніторинг дій суб'єктів господарювання щодо вилучення з обігу та/або відкликання продукції. |
|||
2.5.1 |
Здійснення моніторингу дій суб’єктів господарювання щодо вилучення з обігу та/або відкликання продукції, щодо якої прийнято рішення про вилучення з обігу та/або відкликання |
постійно |
Бесєда М.В., |
Забезпечення ефективного виконання функцій державного ринкового нагляду. |
2.5.2 |
Узагальнення результатів дій суб’єктів господарювання щодо вилучення з обігу та/або відкликання продукції та підготовка пропозиції щодо перегляду встановлених вимог, якщо вони не забезпечують належного рівня захисту суспільних інтересів. |
щокварталу |
Бесєда М.В., |
Забезпечення ефективного виконання функцій державного ринкового нагляду. |
2.6. |
Моніторинг причин і кількості звернень споживачів (користувачів) про захист їх права на безпечність продукції, причин і кількості нещасних випадків та випадків заподіяння шкоди здоров'ю людей внаслідок споживання продукції (користування нею). |
|||
2.6.1 |
Моніторинг причин і кількості звернень споживачів (користувачів) про захист їх права на безпечність продукції. |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Підготовка пропозицій щодо вжиття відповідних заходів |
2.6.2 |
Здійснення моніторингу нещасних випадків та випадків заподіяння шкоди здоров’ю людей внаслідок споживання (користування) нехарчової продукції |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Підготовка пропозицій щодо вжиття відповідних заходів |
2.7. |
Вжиття заходів щодо налагодження співпраці із суб'єктами господарювання стосовно запобігання чи зменшення ризиків, які становить продукція, надана цими суб'єктами господарювання на ринку. |
|||
2.7.1 | Опрацювання відомостей, включених до системи оперативного взаємного сповіщення про продукцію, що становить серйозний ризик, та оприлюднення необхідних матеріалів в засобах масової інформації. | постійно | Бесєда М.В., Северин О.А. |
Запобігання потраплянню на ринок непродовольчих товарів небезпечної продукції |
2.7.2 |
Надання методично-консультативної допомоги суб’єктам господарювання з питань, які стосуються правових відносин на ринку непродовольчих товарів. |
постійно |
Бесєда М.В., |
Запобігання потраплянню на ринок непродовольчих товарів небезпечної продукції |
2.8. |
Узагальнення результатів здійснення ринкового нагляду, аналізу причин виявлених порушень, розробки пропозицій щодо перегляду встановлених вимог. |
|||
2.8.1 |
Аналіз результатів роботи з питання здійснення державного ринкового нагляду, підготовка відповідних звітів Держспоживінспекції України |
щомісяця |
Бесєда М.В., |
Вивчення ситуації на ринку непродовольчих товарів та причин виникнення порушень вимог нормативно-правових актів. |
2.8.2 |
Підготовка пропозицій щодо необхідності внесення змін до чинних нормативно-правових актів |
протягом року |
Бесєда М.В., |
Вдосконалення законодавства в сфері ринкового нагляду непродовольчих товарів. |
Пріоритетний напрям роботи № 3 |
||||
3.1. |
Організації роботи з планування діяльності Держспоживінспекції у Дніпропетровській області. |
|||
3.1.1 |
Підготовка відповідно до пріоритетних напрямків, визначених Держспоживінспекцією України, узгодження з Головою Дніпропетровської облдержадміністрації та подання на затвердження Голові Держспоживінспекції України Планів діяльності Інспекції з питань захисту прав споживачів у Дніпропетровській області на відповідний квартал 2014 року та на 2015 рік. |
до 20 числа останнього місяця кварталу |
Бесєда М.В., |
Забезпеяення планування діяльності Інспекції |
3.1.2 |
Підготовка відповідно до тематичних завдань Держспоживінспекції України та подання на затвердження Голові Держспоживінспекції України Планів проведення перевірок суб'єктів господарської діяльності щодо дотримання законодавства про захист прав споживачів та перевірок з ринкового нагляду на відповідний квартал 2014 року. |
до 20 числа останнього місяця кварталу |
Бесєда М.В., |
Забезпечення планування перевірок Інспекції |
3.1.3 |
Підготовка Планів щодо взаємодії Інспекції із засобами масової інформації та зв’язків з громадськістю на відповідний місяць 2014 року.. |
до 15 числа місяця, який передує плановому |
Бесєда М.В., Северин О.А., |
Забезпечення планування роботи |
3.2. |
Удосконалення претензійної та правової роботи. |
|||
3.2.1 |
Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативно-правових актів в Держспоживінспекції у Дніпропетровській області |
щоденно |
Бесєда М.В., Лещенко В.О., керівники структурних підрозділів |
Здійснення перевірки відповідності законодавству проектів наказів та інших актів, що подаються на підпис начальнику Держспоживінспекції у Дніпропетровській області, погодження (візування) їх. |
3.2.2 |
Моніторинг змін законодавства у сфері захисту прав споживачів, ринкового нагляду, реклами та антитютюнового законодавства.. |
протягом року |
Бесєда М.В., Северин О.А., |
Інформування структурних підрозділів |
3.2.3 |
Підготовка матеріалів та забезпечення роботи з органами державної виконавчої служби по стягненню адміністративних штрафів та стягнень, передбачених статтею 23 Закону України "Про захист прав споживачів" |
протягом року |
Бесєда М.В., Лещенко В.О., керівники галузевих та регіональних підрозділів |
Забезпечення примусового стягнення накладених Інспекцією штрафів та санкцій |
3.2.4 |
Підготовка та подання до суду позовів Держспоживінспекції у Дніпропетровській області по стягненню штрафів та санкцій за порушення законодавства у сфері ринкового нагляду, про рекламу та антитютюнового законодавства. |
протягом року |
Бесєда М.В., Лещенко В.О., керівники галузевих та регіональних підрозділів |
Забезпечення примусового стягнення накладених Інспекцією штрафів та санкцій |
3.2.5 |
Розгляд, підготовка та подання до суду матеріалів стосовно позовів до Держспоживінспекції у Дніпропетровській області про скасування постанов про накладення штрафів. Представлення інтересів Держспоживінспекції у Дніпропетровській області в судах. |
протягом року |
Бесєда М.В., Лещенко В.О., керівники галузевих та регіональних підрозділів |
Обгрунтування правильності застосування Інспекцією її повноважень та забезпечення представлення інтересів Держспоживінспекції у Дніпропетровській області в судах |
3.3. |
Ефективності використання бюджетних коштів. |
|||
3.3.1 |
3абезпечення контролю за збереженням державного майна та за використанням коштів бюджетного фінансування Держспоживінспекції у Дніпропетровській області. |
постійно |
Бесєда М.В., |
Ефективне використання коштів |
3.3.2 |
Забезпечення котролю за використанням коштів, передбачених бюджетними програмами, відповідальним виконавцем яких є Держспоживінспекція України. |
постійно |
Бесєда М.В., |
Ефективне використання коштів |
3.4. |
Здійснення планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю. |
|||
3.4.1 |
Підготовка необхідних змін до кошторисів та планів асигнувань Інспекції на 2014 рік |
постійно |
Бесєда М.В., |
Кошториси, плани асигнувань |
3.4.2 |
Організація та здійснення внутрішнього фінансового аудиту. |
постійно |
Бесєда М.В., |
Кошториси, плани асигнувань |
3.5. |
Проведення ефективної кадрової політики, зокрема забезпечення підвищення професійного рівня державних службовців. |
|||
3.5.1 |
Здійснення заходів по заміщенню вакантних посад державних службовців в Держспоживінспекції у Дніпропетровській області |
при необхідності |
Бесєда М.В., Гришина Ю.О., Григор’єв В.Є. |
Підбір кваліфікованих кадрів на посади державних службовців |
3.5.2 |
Проводення роботи щодо підвищення кваліфікації державних службовців Держспоживінспекції у Дніпропетровській області за відповідними програмами. |
протягом року |
Бесєда М.В., Гришина Ю.О. |
Підвищення кваліфікації кадрів |
3.5.3 |
Формування кадрового резерву Держспоживінспекції у Дніпропетровській області |
до 01 лютого 2014 року |
Бесєда М.В., Гришина Ю.О. |
Підбір кваліфікованих кадрів на посади державних службовців |
3.5.4 |
Забезпечення своєчасного подання працівниками Держспоживінспекції у Дніпропетровській області декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2013 рік. |
до 15 квітня 2014 року |
Бесєда М.В., Гришина Ю.О. |
Додержання вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції |
3.5.5 |
Організація роботи з персоналом (апаратні та тематичні наради, внутрішне навчання тощо) |
протягом року |
Бесєда М.В., Гришина Ю.О. |
Підвищення кваліфікації кадрів |
3.6. |
Вжиття заходів запобігання і протидії корупції. |
|||
3.6.1 |
Здійснення контролю за дотриманням державними службовцями Держспоживінспекції у Дніпропетровській області антикорупційного законодавства, у т.ч. заходів щодо виявлення та урегулювання конфлікту інтересів серед працівників |
протягом року |
Бесєда М.В., Григор’єв В.Є. |
Вжиття відповідних заходів, у разі виявлення фактів порушення законодавства |
3.6.2 |
Внесення необхідні коректив в організацію роботи Інспекції та вжиття заходів щодо усунення недоліків, виявлених органами прокуратури, СБУ, МВС, іншими контролюючими органами щодо забезпечення виконання вимог чинного законодавства |
протягом року |
Бесєда М.В., Григор’єв В.Є. |
Вжиття відповідних заходів, у разі виявлення фактів порушення законодавства |
3.6.3 |
Забезпечення нерозголошення службової інформації з грифом «Для службового користування» та конфіденційної інформації, одержаної в результаті діяльності Інспекцією |
постійно |
Бесєда М.В., |
Недопущення порушень чинного законодавства |
3.7. |
Забезпечення права громадян на звернення. |
|||
3.7.1 |
Проведення роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом |
постійно |
Бесєда М.В., Самарець О.І., Куманьов О.А., Лещенко В.О. |
Надання правової допомоги споживачам |
3.7.2 |
Проведення особистого прийому громадян керівниками Інспекції, зокрема першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України |
згідно з графіком прийому |
Бесєда М.В., |
Забезпечення особистого прийому громадян |
3.7.3 |
Проведення спільно с керівниками райдержадміністрацій та органів місцевого самоврядування виїздного прийому громадян в регіонах Дніпропетровської області |
згідно з графіком прийому |
Бесєда М.В., |
Забезпечення особистого прийому громадян |
3.7.4 |
Забезпечення роботи громадських приймалень в Інспекції та регіональних підрозділах |
щоденно |
Бесєда М.В., |
Проведення прийому і консультування громадян |
3.7.5 |
Забезпечення роботи «гарячої телефонної лінії» Інспекції для споживачів |
щоденно |
Бесєда М.В., Куманьов О.А., Лещенко В.О. |
Надання правової допомоги споживачам |